ponnidream

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Michelle

Av ponnidream - 16 juli 2011 22:41

Hejhej, Jag heter om sagt Michelle och blir 14 på fredag! Jag har ridit sen jag var 5 år men på lektion i 8 år. Jag har ingen medryttarhäst eller liknande men jag och en kompis planerar att antingen köpa en häst eller skaffa fodervärdshäst "tillsammans" dvs. en köper och en går in som medryttare för att undvika konflikter ;)


Jag är en äkta dressyrtant och verkligen AVSKYR hoppning som är det värsta jag vet. Vet inte riktigt hur det har blivit så men nej, inte min grej direkt!


Pja, i höst och även förhoppningsvis vår ska jag vara med på en unghästkurs på ridskolan som jag verkligen ser fram emot. Jag tror det kommer bli otroligt lärorikt! Annars kommer väl livet rulla på, däremot ska jag till spanien i 5 veckor med start på måndag och då kommer uppdateringen vara dålig eller obefintlig från min sida devillsäga.


Kommer väl uppdatera i morgon och kommer inom kort få upp mina mål, lite hiss och diss och lyx vs budget m.m Något mer ni vill läsa om? Bara att skicka en kommentar så skriver jag om det!


xoxo Michelle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ponnidream - 31 juli 2011 22:05

vart i stockholm , och hälsa på mina kusiner , en fyllde tjugo,  så ja lite kalas blev de !:) men i morgon ska jag träffa LISA! kul blire , men men..     hejdå / felicia ...

Av ponnidream - 27 juli 2011 11:59

igår var jag hos lilla Viva, och josefine var med (: hon tog många fina bilder, på mej & Viva . lägger upp dom när jag får dom =)   idag , ska jag inte göra så mke åka ut o vara på landet =) sen vet jag inte, mammas komis från gotland kommer o sk...

Av ponnidream - 24 juli 2011 23:59

veckan blir inte som jag hade tänkt :) men i allafall ska rida på tisdag då ska underbara Josefine me mej ! ;) hon ska titta och ta bilder, puss på dej gumman  (:   jaa, kanske ska träffa henne i morgon (: om hon inte ska rida :) <3   sess...

Av ponnidream - 23 juli 2011 16:01

nästa veckans planering :)   mån-västerås :) tis:ev rida :) ons:ev rida:) tor: till brosan :) fre:) venne:) lör:slööa sön: slööa eller nåt :) ...

Av ponnidream - 23 juli 2011 01:17

att jag inte har upptaterat något, men jag ska försöka börja göra de mera! ja, idag har man inte gjort så mke , jaa..... jag har inget att skriva om men nu ska jag sova , natti natti ;)   pussarr, felicia ...

Presentation

Vi är två tjej som är 14 och 15 år , och vi driver denna blogg tillsammans vi har gått i samma ridgrupp i snart två år :) men jag hoppas att ni läsare kommer att trivas på våran blogg, vi kommer skriva om det mesta, ha med hiss & diss osv (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards